AKRAPOVIC MX KPL.URZ. 1-1
CRF 450 R / RX 21- TI
Ważne informacje
AKRAPOVIC MX KPL.URZ. 1-1 CRF 450 R / RX 21- TI
Flagowy układ wydechowy Akrapovic, używany i testowany w wyścigach motocyklowych przez nasze najlepsze zespoły fabryczne. Jeden z najlepszych dostępnych układów wydechowych. Każdy model jest unikalny i zaprojektowany tak, aby zmaksymalizować osiągi silnika przy jednoczesnym zmniejszeniu całkowitej masy, aby zoptymalizować ogólne prowadzenie motocykla. Wraz ze zwiększoną wydajnością, ten kompletny system oferuje kompleksową modernizację w połączeniu z redukcją masy w stosunku do standardowego systemu
Układy wydechowe spełniają limity dźwiękowe FIM i są wyposażone w bardziej wytrzymały spawany wspornik i tytanową zaślepkę.
- Racing Line (TI) – wykonany w całości z tytanu
- Evolution Line (VA) – stal nierdzewna z tytanową zaślepką
te układy wydechowe mogą być stosowane w wielu typach pojazdów, ale nie mają znaku homologacji EG-BE (znak homologacji E), ABE, certyfikatu TÜV ani innych zezwoleń eksploatacyjnych i znaków homologacji. W związku z tym nie są one dozwolone w zakresie niemieckich przepisów o dopuszczeniu do ruchu drogowego (StVZO), tj. do użytku w ruchu drogowym. Mogą one być montowane i używane na pojeździe wyłącznie w celach wyścigowych, konkursowych lub pokazowych (pojazdy klasyczne, kolekcjonerskie itp.). Przed ich użyciem w ruchu drogowym wymagane jest indywidualne zatwierdzenie w centrum testowym TÜV. Nie gwarantujemy, czy takie indywidualne zatwierdzenie jest możliwe. Prosimy również o zapoznanie się z naszymi informacjami na temat odpowiednich przepisów dotyczących homologacji (Punkt III), np. w naszych Ogólnych Warunkach Handlowych (OWH), również w przypadku użytkowania poza granicami Niemiec.
Lista pasujących motocykli
Tłumiki najwyższej klasy
Od czasu założenia w 1990 r. Akrapovic w zaledwie kilka lat wypracował sobie pozycję wśród najlepszych producentów rur wydechowych. Już dziesięć lat później Colin Edwards został pierwszym mistrzem świata w klasie Superbike, jadąc na motocyklu z układem wydechowym marki Akrapovic. W międzyczasie słoweńscy specjaliści zgromadzili na swoim koncie kolejne tytuły mistrza świata w najróżniejszych dziedzinach sportów motorowych. A wielu motocyklistów uważa Akrapovic za niedościgniony ideał w kwestii tłumików. Co leży u podstaw tego nieprzerwanego pasma sukcesów? Intensywne prace rozwojowe, staranne wykonanie, stylowy wygląd, niewielka masa, soczysty dźwięk i wielokrotnie wyższa moc i moment obrotowy.
Te układy wydechowe można stosować w wielu typach pojazdów, ale nie posiadają one znaku homologacji E (WE), ogólnego świadectwa homologacji (niem. ABE), certyfikatu TÜV ani innych znaków homologacji typu. Dlatego też nie są one dopuszczone do użytku w ruchu drogowym na obszarze obowiązywania niemieckiego prawa o ruchu drogowym (StVZO). Mogą być montowane i używane wyłącznie w pojazdach biorących udział w wyścigach, rajdach lub pokazach (oldtimery, pojazdy kolekcjonerskie itp.). Przed rozpoczęciem ich użytkowania w ruchu drogowym konieczne jest uzyskanie indywidualnej homologacji w stacji kontroli pojazdów. Nie gwarantujemy jednak, że uzyskanie takiej homologacji indywidualnej będzie możliwe. Prosimy również zwrócić uwagę na nasze informacje na temat stosownych przepisów dotyczących udzielania zezwoleń (punkt III), np. w naszych Ogólnych Warunkach Handlowych (OWH), nawet w przypadku użytkowania poza granicami Niemiec.
Wyprodukowano w Unii Europejskiej
Nierdzewna stal szlachetna to termin zbiorczy obejmujący stale nierdzewne. W przeciwieństwie do stali niestopowych wykazują one znacznie lepszą odporność na korozję. Stale nierdzewne są odporne na starzenie, higieniczne, odporne na promieniowanie UV, gnicie i pękanie, nietoksyczne i przyjazne dla środowiska. Nie ulegają one zniszczeniu i nawet po kilkudziesięciu latach mogą zostać całkowicie poddane recyklingowi. Od czasu wynalezienia stali nierdzewnej w 1912 r. producenci i przetwórcy używają różnych nazw handlowych takich jak V2A, V4A, NIROSTA, Remanit czy Cromargan, przy czym nazwy te często mają zastosowanie tylko do niektórych obszarów.
Samo "stal szlachetna" niekoniecznie oznacza stal nierdzewną - do grupy stali szlachetnych zalicza się także stal konstrukcyjną, stal łożyskową, stal szybkotnącą i stal narzędziową o zasadniczo innych właściwościach użytkowych.
PIELĘGNACJA I KONSERWACJA:
Podobnie jak wszystkie inne materiały, stal szlachetną należy regularnie czyścić. Aby produkt długo zachował swoją wartość, należy poddawać go odpowiedniej, regularnej pielęgnacji, zwłaszcza po jeździe w słonym powietrzu (w okolicach wybrzeża).
W narożnikach, na krawędziach i złączach śrubowych łatwo gromadzi się woda, która może prowadzić do korozji. Miejsca te należy więc starannie czyścić, w razie potrzeby odkręcając dodatkowo śruby.
Nie pozwalaj, aby zardzewiałe elementy stalowe dotykały stali szlachetnej. Może to powodować "przechodzenie" rdzy z jednej stali na drugą.
Aby upewnić się, że Twoja oparta na faktach i zgodna z prawdą recenzja przyniesie korzyści wszystkim czytelnikom, prosimy o przestrzeganie poniższych zasad.
- Oceniaj tylko te produkty, których osobiście używałeś zgodnie z przeznaczeniem.
- Uzasadnij swoją pozytywną i negatywną ocenę. Tylko w ten sposób inni klienci mogą odnieść korzyści, a my możemy w razie potrzeby udoskonalić produkt.
- Prosimy nie kopiować treści, które zostały już opublikowane gdzie indziej. Tutaj liczy się Twoje osobiste doświadczenie.
- Ochrona danych: Prosimy nie pisać w swojej recenzji adresów, numerów telefonów, adresów URL ani nawet nazw osób trzecich (osób lub firm), adresów własnych lub osób trzecich.
- Nie porównuj swojej oceny produktu z asortymentem produktów stron trzecich. Niezależnie od tego, czy ocenisz je pozytywnie, czy negatywnie, Ty lub my jako operator tego sklepu internetowego naruszylibyśmy prawo konkurencji.
Uczciwe zasady: Przestrzegaj tych zasad, abyśmy nie musieli skracać Twojej recenzji ani całkowicie jej usuwać.
Twoja ocena produktu została zapisana. Zostanie wyświetlona za kilka minut
Czy na pewno chcesz anulować swój wpis?