LouisCard - Ogólne warunki
1. Trzyletnia gwarancja:
jeśli posiadacz karty LouisCard okaże swoją kartę LouisCard podczas zakupu towarów w sklepie Louis lub wprowadzi swój numer klienta podczas składania zamówienia w sklepie internetowym i zostanie w ten sposób rozpoznany przez nas jako posiadacz karty LouisCard, udzielamy 3-letniej gwarancji na towary zakupione w ramach tego zakupu. Nie dotyczy to jedynie akumulatorów, obuwia i butów motocyklowych. Gwarantem jest Detlev Louis Motorradvertriebs-GmbH, Rungedamm 35, 21035 Hamburg. Do gwarancji mają zastosowanie następujące zasady:
- Nowe produkty i ich komponenty, które w ciągu 3 lat od zakupu wykażą wady produkcyjne i/lub materiałowe, zostaną bezpłatnie wymienione lub naprawione przez Louis na nowy produkt tej samej jakości według własnego uznania.
- Niniejsza gwarancja nie ma zastosowania, jeśli wada jest spowodowana niewłaściwą obsługą, nieprawidłowym montażem produktu i/lub nieprzestrzeganiem instrukcji obsługi. Użytkownik karty LouisCard może dochodzić swoich praw gwarancyjnych, zwracając wadliwy produkt do oddziału Louis lub wysyłając go pocztą na adres Louis, dział obsługi klienta, 21027 Hamburg. Abyśmy mogli pokryć koszty przesyłki, użytkownik LouisCard może utworzyć etykietę zwrotną DHL w sekcji Zwroty.
- Jeśli naprawa lub wymiana nie jest możliwa z przyczyn ekonomicznych lub innych, użytkownik LouisCard otrzyma zwrot ceny zakupu. Decyzja o istnieniu przyczyn ekonomicznych lub innych, które uniemożliwiają naprawę lub wymianę, pozostaje w wyłącznej gestii Louis. Firma Louis wywiązała się ze swojego zobowiązania umownego, zwracając cenę zakupu.
- Okres gwarancji nie rozpoczyna się ponownie w przypadku wymiany lub naprawy. Ustawowe roszczenia gwarancyjne pozostają nienaruszone.
- Dowód zakupu służy jako dowód gwarancji. 3-letnia gwarancja rozpoczyna się w dniu wystawienia faktury i kończy się po upływie 3 lat. Nie można jej przenosić.
- W zakresie, w jakim Louis wymienia towary lub zwraca cenę zakupu w ramach gwarancji, już dziś uzgodniono, że własność towarów podlegających wymianie / zwrotowi przechodzi wzajemnie z użytkownika LouisCard na Louis lub odwrotnie w momencie, w którym Louis otrzymuje towary z powrotem od użytkownika LouisCard lub ten ostatni otrzymuje dostawę wymiany lub zwrot ceny zakupu od Louis.
2. Konkursy z nagrodami:
Louis regularnie organizuje konkursy z nagrodami, w których udział wymaga, aby uczestnik był posiadaczem karty LouisCard w momencie losowania nagród i użył karty co najmniej raz do zakupów w sklepie Louis lub w sklepie internetowym w okresie trwania konkursu.
3. Partner LouisCard:
celem karty LouisCard jest zaoferowanie jej posiadaczowi jak największej wartości dodanej, tj. korzyści wykraczających poza usługi świadczone przez naszą firmę. W tym celu nawiązujemy również współpracę ze skutecznymi firmami partnerskimi, o których i których usługach udzielamy szczegółowych informacji w naszym sklepie internetowym. O ile przyznanie korzyści oferowanych posiadaczowi karty LouisCard przez nasze firmy partnerskie powoduje konieczność przekazania przez nas nazwiska i adresu posiadacza karty LouisCard odpowiedniej firmie partnerskiej po naszej weryfikacji, posiadacz karty LouisCard wyraża na to zgodę wraz ze złożeniem wniosku o rejestrację i wydanie karty LouisCard i/lub jej pierwsze użycie. Dane te mogą być jednak wykorzystywane przez naszą firmę partnerską wyłącznie w celu zapewnienia odpowiednich korzyści oferowanych posiadaczowi karty LouisCard i wyłącznie w związku z kartą LouisCard; zobowiązujemy do tego nasze firmy partnerskie. Wszystkie usługi świadczone przez firmy partnerskie LouisCard są usługami dobrowolnymi z naszej strony, do których nie mamy żadnych roszczeń prawnych. Jeśli usługi te podlegają specjalnym warunkom lub ograniczeniom, poinformujemy o tym klienta w niezbędnym zakresie.
4. Blokowanie karty LouisCard:
jeśli istnieje uzasadniony powód, np. niewłaściwe użycie karty LouisCard, możemy zażądać od posiadacza karty LouisCard jej zwrotu w dowolnym momencie, a także jesteśmy uprawnieni do jej zablokowania.
5. Zmiany w Warunkach LouisCard:
powiadomimy posiadacza karty LouisCard na piśmie o wszelkich zmianach lub uzupełnieniach niniejszych Warunków LouisCard. Uznaje się je za zatwierdzone, jeśli posiadacz karty LouisCard nie zgłosi sprzeciwu lub kontynuuje korzystanie z karty LouisCard po otrzymaniu odpowiedniego powiadomienia. Posiadacz karty LouisCard musi przesłać nam swój sprzeciw w ciągu jednego miesiąca od powiadomienia o zmianie/dodaniu; spowoduje to również unieważnienie jego karty LouisCard. Ponadto zastrzegamy sobie prawo do zaprzestania lub zmiany wszystkich usług związanych z kartą LouisCard po powiadomieniu przez nas posiadacza karty LouisCard.
6. Składanie wniosku o kartę LouisCard:
składając wniosek o kartę LouisCard, wnioskodawca wyraża zgodę na wykorzystanie przez nas jego danych do celów reklamowych. Dane pozostają w firmie Louis i nie są sprzedawane ani wypożyczane. Wycofanie zgody na przesyłanie reklam w dowolnym momencie za pośrednictwem poszczególnych mediów reklamowych lub pocztą elektroniczną na adres service@louis.de bez podania przyczyny.
7. Ochrona danych:
przechowujemy dane wymagane do świadczenia i fakturowania wszystkich usług LouisCard. Wszystkie dane osobowe będą oczywiście traktowane jako poufne. Przetwarzamy dane osobowe klientów w celu wdrożenia programu dla klientów LouisCard. Są to dobrowolne wiadomości osobiste (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), dane kontaktowe wymagane do uczestnictwa (dane oznaczone jako pola obowiązkowe*) oraz informacje opcjonalne we wniosku LouisCard (art. 6 ust. 1a RODO). Posiadacz karty LouisCard ma prawo sprzeciwić się wykorzystaniu jego danych do celów reklamowych lub badań rynku i opinii w dowolnym momencie bez podania przyczyny.
Stan na: 10/2024