68B407M7 PRZÓD
Ważne informacje
68B407M7 PRZÓD
Wraz z liniami serii *Oro* i *Genuine* firma Bremo oferuje kompletny asortyment tarcz hamulcowych, które mogą spełnić wszelkie potrzeby i odznaczają się taką samą jakością jak komponenty, które są dostarczane producentom najatrakcyjniejszych motocykli świata.
Tarcze hamulcowe Brembo *Oro* stanowią czołówkę oferty branżowej wraz z asortymentem zaawansowanych technologicznie produktów o najwyższej jakości. Większa liczba cykli obróbkowych zapewnia zachowywanie minimalnych tolerancji oraz osiąganie optymalnych właściwości pod kątem płaskości i koncentryczności.
Tarcze "zamocowane pływająco" zapewniają absolutnie szczytową wydajność w rezultacie produkcji z materiałów o najwyższej jakości. Te tarcze hamulcowe składają się z taśmy hamulcowej (powierzchni hamowania) ze stali szlachetnej, która jest połączona za pośrednictwem 10 kołków zabierakowych z częścią wewnętrzną z obrabianego metodą CNC i w następnej kolejności anodowanego stopu aluminium.
- Tarcze hamulcowe są dostarczane pojedynczo, w przypadku dwutarczowych układów hamulcowych należy zamówić dwie sztuki
- Przed przystąpieniem do montażu należy przestrzegać dołączonych instrukcji bezpieczeństwa
Dane techniczne:
- Wymienne z oryginalną tarczą hamulcową
- Wersja półpływająca z 10 floaterami, zanitowana
- Część wewnętrzna ze specjalnego aluminium, obrabiana metodą CNC, anodowana na czarno
- Pierścień hamulcowy ze stali szlachetnej, perforowany
- Z homologacją typu na Niemcy
Wskazówka:
- Jeśli podobnie jak w przypadku numeru kat. 10043417 (modele Harley-Davidson z tyłu) sztywna tarcza hamulcowa ma zostać zastąpiona przez tarczę pływającą, to w trakcie montażu należy koniecznie sprawdzić swobodę ruchu floaterów.
- Sposób wymiany tarcz hamulcowych pokazujemy szczegółowo w naszym filmie wideo "Poradnik: wymiana tarcz hamulcowych" na YouTube.
Lista pasujących motocykli
More than brakes!
Około 50 lat temu włoska firma rozpoczęła produkcję tarcz hamulcowych do samochodów. Wkrótce dołączyły do nich kolejne elementy układu hamulcowego - zaciski i pompy. W 1972 r. Brembo po raz pierwszy dostarczyło hamulce do oryginalnego wyposażenia Moto Guzzi. W 1975 r. bolid F1 Ferrari zaczął hamować przy użyciu technologii Brembo. Obecnie Brembo jest dostawcą oryginalnego wyposażenia między innymi dla BMW, KTM, Harley Davidson, Ducati i MV Agusta. Brembo od wielu lat dominuje na scenie wyścigów motocyklowych: ponad 20 tytułów mistrza świata w MotoGP i Superbike World Championship to jednoznaczny dowód wyższości technologii Brembo. A jakie są przyczyny tego sukcesu? Pasja do wyścigów, dążenie do doskonałości, intensywne prace rozwojowe i bezlitośnie wysokie wymagania co do jakości materiału i wykonania.
Wyprodukowano we Włoszech
Nierdzewna stal szlachetna to termin zbiorczy obejmujący stale nierdzewne. W przeciwieństwie do stali niestopowych wykazują one znacznie lepszą odporność na korozję. Stale nierdzewne są odporne na starzenie, higieniczne, odporne na promieniowanie UV, gnicie i pękanie, nietoksyczne i przyjazne dla środowiska. Nie ulegają one zniszczeniu i nawet po kilkudziesięciu latach mogą zostać całkowicie poddane recyklingowi. Od czasu wynalezienia stali nierdzewnej w 1912 r. producenci i przetwórcy używają różnych nazw handlowych takich jak V2A, V4A, NIROSTA, Remanit czy Cromargan, przy czym nazwy te często mają zastosowanie tylko do niektórych obszarów.
Samo "stal szlachetna" niekoniecznie oznacza stal nierdzewną - do grupy stali szlachetnych zalicza się także stal konstrukcyjną, stal łożyskową, stal szybkotnącą i stal narzędziową o zasadniczo innych właściwościach użytkowych.
PIELĘGNACJA I KONSERWACJA:
Podobnie jak wszystkie inne materiały, stal szlachetną należy regularnie czyścić. Aby produkt długo zachował swoją wartość, należy poddawać go odpowiedniej, regularnej pielęgnacji, zwłaszcza po jeździe w słonym powietrzu (w okolicach wybrzeża).
W narożnikach, na krawędziach i złączach śrubowych łatwo gromadzi się woda, która może prowadzić do korozji. Miejsca te należy więc starannie czyścić, w razie potrzeby odkręcając dodatkowo śruby.
Nie pozwalaj, aby zardzewiałe elementy stalowe dotykały stali szlachetnej. Może to powodować "przechodzenie" rdzy z jednej stali na drugą.
Niemiecka "Allgemeine Betriebserlaubnis (ABE)" (ogólna homologacja typu) uprawnia do używania określonych akcesoriów w modelach pojazdów wymienionych w świadectwie homologacji. Decydujący dla identyfikacji pojazdu jest przy tym skrót typu, a nie nazwa handlowa. Świadectwo homologacji należy mieć przy sobie podczas jazdy i okazać je na żądanie w przypadku kontroli drogowej lub badania okresowego pojazdu.
Akcesoria z ABE nie muszą być wpisywane do dokumentów pojazdu. Jeżeli jednak nie chcesz zawsze nosić przy sobie certyfikatu, możesz ubiegać się w TÜV o dokonanie (za odpłatą) takiego wpisu.
Jeżeli akcesoria mają być użyte w pojeździe, który nie jest wymieniony w ABE, konieczne jest uzyskanie homologacji indywidualnej. Wytrzymałość i bezpieczeństwo w ruchu drogowym samego produktu potwierdza ABE, ale kontroler musi zdecydować we własnym zakresie, czy produkty nadaje się do użytku w danym pojeździe.
Hulajnoga elektryczna z ABE posiada niemiecką homologację typu, co oznacza, że dany pojazd spełnia wszystkie istotne wymogi homologacyjne eKFV (Elektrokleinstfahrzeuge-Verordnung, Rozporządzenie w sprawie udziału minipojazdów elektrycznych w ruchu drogowym). Ponadto obowiązuje wymóg ubezpieczenia i zakaz używania hulajnóg elektrycznych na chodnikach. Jazda jest dozwolona tylko na ścieżkach rowerowych i drodze (w przypadku braku ścieżki rowerowej). Minimalny wiek uprawniający do prowadzenia hulajnogi to 14 lat. Prawo jazdy i noszenie kasku nie jest wymagane, ale stanowczo zalecane. Na hulajnodze elektrycznej można jeździć wyłącznie samodzielnie.
Niniejszy produkt został wykonany z wysokiej jakości aluminium frezowanego metodą CNC i po zamontowaniu stanowi prawdziwą ozdobę motocykla.
Aby długo cieszyć się tym artykułem, stosuj się do następujących wskazówek dotyczących pielęgnacji:
1. Po zamontowaniu i po każdym myciu pojazdu chroń produkt przed czynnikami atmosferycznymi i środowiskowymi za pomocą preparatu do pielęgnacji na bazie wosku, np. woskiem do polerowania Procycle nr kat. 10004923. W razie potrzeby powtórz tę czynność po jeździe zimą, w deszczu lub słonym powietrzu (w okolicach wybrzeża).
2. Jeśli wystąpiła korozja, należy ją szybko usunąć za pomocą powszechnie dostępnej pasty do polerowania aluminium (np. pasty Autosol do polerowania aluminium nr kat. 10004421).
Aby upewnić się, że Twoja oparta na faktach i zgodna z prawdą recenzja przyniesie korzyści wszystkim czytelnikom, prosimy o przestrzeganie poniższych zasad.
- Oceniaj tylko te produkty, których osobiście używałeś zgodnie z przeznaczeniem.
- Uzasadnij swoją pozytywną i negatywną ocenę. Tylko w ten sposób inni klienci mogą odnieść korzyści, a my możemy w razie potrzeby udoskonalić produkt.
- Prosimy nie kopiować treści, które zostały już opublikowane gdzie indziej. Tutaj liczy się Twoje osobiste doświadczenie.
- Ochrona danych: Prosimy nie pisać w swojej recenzji adresów, numerów telefonów, adresów URL ani nawet nazw osób trzecich (osób lub firm), adresów własnych lub osób trzecich.
- Nie porównuj swojej oceny produktu z asortymentem produktów stron trzecich. Niezależnie od tego, czy ocenisz je pozytywnie, czy negatywnie, Ty lub my jako operator tego sklepu internetowego naruszylibyśmy prawo konkurencji.
Uczciwe zasady: Przestrzegaj tych zasad, abyśmy nie musieli skracać Twojej recenzji ani całkowicie jej usuwać.
Twoja ocena produktu została zapisana. Zostanie wyświetlona za kilka minut
Czy na pewno chcesz anulować swój wpis?