Motorräder
130 LAT HISTORII, 320S
Ważne informacje
Motorräder 130 LAT HISTORII, 320S
Brytyjska kultowa marka Triumph przeżywała różne wzloty i upadki, od pierwszych sukcesów po zamknięcie fabryk motocykli i udany powrót na rynek. Po założeniu firmy w 1886 roku, zwycięstwa w legendarnym wyścigu motocyklowym „Tourist Trophy” i modele takie jak Bonneville zaprezentowane w 1959 roku położyły podwaliny pod światową sławę firmy Triumph, która osiągnęła szczyt w latach 50. i 60. XX wieku. Źle prowadzona polityka firmy doprowadziła w 1983 roku do upadku firmy. Po ogłoszeniu bankructwa nastąpiło jednak triumfalne wznowienie działalności w 1990 roku, kiedy to marka Triumph powróciła z Johnem Bloorem na czele na rynek. Fani motocykli nie zawiedli się: nowe modele, takie jak Street Triple, Daytona, Tiger i oczywiście wznowienie Bonneville wywołały entuzjastyczne reakcje, co znalazło również odzwierciedlenie w wynikach sprzedaży.
W tej obszernej i bogato ilustrowanej pracy autorzy opowiadają fascynującą historię najsłynniejszego producenta motocykli w Anglii:
30 lat historii motocykli: wszystkie najważniejsze marki wraz z danymi technicznymi
Atrakcyjne ilustracje, książka napisana kompetentnie i rzeczowo
Podstawowe informacje na temat projektowania, technologii i stylu życia
Spojrzenie za kulisy: jak brytyjskie motocykle stały się kultowe? Dla tej książki Triumph otworzył swoje archiwa i wsparł dziennikarzy motocyklowych Zefa Enaulta i Michaela Leviviera w ich badaniach. Otrzymali dostęp do wcześniej niepublikowanych zdjęć i dokumentów dotyczących projektowania i historii rozwoju legendarnych motocykli Triumph, które były dotychczas niedostępne. To spojrzenie za kulisy i entuzjazm autorów sprawia, że książka jest wyjątkowym prezentem dla wszystkich fanów brytyjskich motocykli!
- W twardej oprawie z okładką
- 240 stron
- Format: 25,4 x 31,3 cm
- 290 zdjęć i ilustracji
Przejdź do produktów Delius Klasing Verlag
W roku 1911 Johannes Klasing i Konrad Delius założyli dom wydawniczy Delius Klasing. Już wtedy wydawnictwo koncentrowało się na tematach takich jak latanie, motorówki i jazda samochodem. W konsekwencji wojny firma przeniosła swoją siedzibę z Berlina do Bielefeld.Tam właśnie w 1945 r. 29-letni syn Deliusa, Konrad-Wilhelm, postawił na nowy początek.
Od 1963 r. przedsiębiorstwem zarządzają bracia Konrad-Wilhelm i Kurt Delius. W latach 70. i 80. wydawnictwo ugruntowało swoją obecną pozycję lidera czasopism hobbistycznych i specjalistycznych.
Stale rozszerzana jest także oferta książkowa wydawnictwa.
W latach 80. powstał także dział multimedialny, którego oferta obejmuje filmy oraz oprogramowanie komputerowe.
W 1982 r. kierownictwo firmy objął przedstawiciel czwartego pokolenia Deliusów - Konrad. Obecnie nad realizacją celów wydawnictwa pracuje ok. 220 osób. Delius Klasing Verlag jest jednym z 20 najważniejszych wydawnictw w branży.
Aby upewnić się, że Twoja oparta na faktach i zgodna z prawdą recenzja przyniesie korzyści wszystkim czytelnikom, prosimy o przestrzeganie poniższych zasad.
- Oceniaj tylko te produkty, których osobiście używałeś zgodnie z przeznaczeniem.
- Uzasadnij swoją pozytywną i negatywną ocenę. Tylko w ten sposób inni klienci mogą odnieść korzyści, a my możemy w razie potrzeby udoskonalić produkt.
- Prosimy nie kopiować treści, które zostały już opublikowane gdzie indziej. Tutaj liczy się Twoje osobiste doświadczenie.
- Ochrona danych: Prosimy nie pisać w swojej recenzji adresów, numerów telefonów, adresów URL ani nawet nazw osób trzecich (osób lub firm), adresów własnych lub osób trzecich.
- Nie porównuj swojej oceny produktu z asortymentem produktów stron trzecich. Niezależnie od tego, czy ocenisz je pozytywnie, czy negatywnie, Ty lub my jako operator tego sklepu internetowego naruszylibyśmy prawo konkurencji.
Uczciwe zasady: Przestrzegaj tych zasad, abyśmy nie musieli skracać Twojej recenzji ani całkowicie jej usuwać.
Twoja ocena produktu została zapisana. Zostanie wyświetlona za kilka minut
Czy na pewno chcesz anulować swój wpis?