Falcon Double Groove Układ wydechowy
Ważne informacje
Falcon Double Groove Układ wydechowy
Kompletny układ wydechowy FALCON "Double Groove"
- Mocne, przytłumione brzmienie choppera oraz maksymalna moc.
- Produkowany z polerowanej na wysoki połysk stali szlachetnej V4.
- Kolektor w technologii Doublewall - dwuścienne kolektory o średnicy 60 mm.
- Tłumiki końcowe w stylu "Groove" z homologacją typu WE
INFORMACJA: w przypadku pojazdów rejestrowanych po raz pierwszy od 2006 roku obowiązuje surowa norma Euro 3, której wymagania mogą zostać spełnione wyłącznie z katalizatorem. Wg dyrektywy WE 2005/30 od maja 2006 roku motocykle z katalizatorem można wyposażać wyłącznie w układy akcesoryjne z katalizatorem (chyba że układ wydechowy uzyskał homologację WE przed 18.05.2006 - wtedy można zrezygnować z katalizatora tak długo, jak długo pojazd w dalszym ciągu spełnia bez niego zdefiniowane wartości graniczne kontroli emisji spalin). Oczywiście praktycznym rozwiązaniem jest obecność oryginalnego katalizatora w kolektorze - wtedy nie musi on znajdować się w akcesoryjnym układzie wydechowym.
Informacje dodatkowe:
układów wydechowych Falcon Double Groove do motocykli Kawasaki VN 800/Classic, Suzuki VL800 Volusia, Yamaha XVS 650 Drag Star/Classic oraz Yamaha XVS 1100 Drag Star/Classic nie można łączyć z systemami podnóżków firmy Falcon.
Akcesoria typu custom
Ekskluzywne części do cruiserów i chopperów. Układy wydechowe i systemy podnóżków marki Falcon łączą w sobie amerykański styl i europejską jakość wykonania. Innymi słowy: te części nie tylko świetnie wyglądają, ale też tak działają. Dwuścienne rury kolektorowe układów wydechowych "Double Groove" oraz frezowane, chromowane na wysoki połysk dźwignie hamulca i zmiany biegów to tylko dwa z wielu przykładów równie wyrafinowanej, co trwałej konstrukcji produktów Falcon. Dzięki tym produktom przez wiele lat będziesz cieszyć się swoim customowych motocyklem.
Nierdzewna stal szlachetna to termin zbiorczy obejmujący stale nierdzewne. W przeciwieństwie do stali niestopowych wykazują one znacznie lepszą odporność na korozję. Stale nierdzewne są odporne na starzenie, higieniczne, odporne na promieniowanie UV, gnicie i pękanie, nietoksyczne i przyjazne dla środowiska. Nie ulegają one zniszczeniu i nawet po kilkudziesięciu latach mogą zostać całkowicie poddane recyklingowi. Od czasu wynalezienia stali nierdzewnej w 1912 r. producenci i przetwórcy używają różnych nazw handlowych takich jak V2A, V4A, NIROSTA, Remanit czy Cromargan, przy czym nazwy te często mają zastosowanie tylko do niektórych obszarów.
Samo "stal szlachetna" niekoniecznie oznacza stal nierdzewną - do grupy stali szlachetnych zalicza się także stal konstrukcyjną, stal łożyskową, stal szybkotnącą i stal narzędziową o zasadniczo innych właściwościach użytkowych.
PIELĘGNACJA I KONSERWACJA:
Podobnie jak wszystkie inne materiały, stal szlachetną należy regularnie czyścić. Aby produkt długo zachował swoją wartość, należy poddawać go odpowiedniej, regularnej pielęgnacji, zwłaszcza po jeździe w słonym powietrzu (w okolicach wybrzeża).
W narożnikach, na krawędziach i złączach śrubowych łatwo gromadzi się woda, która może prowadzić do korozji. Miejsca te należy więc starannie czyścić, w razie potrzeby odkręcając dodatkowo śruby.
Nie pozwalaj, aby zardzewiałe elementy stalowe dotykały stali szlachetnej. Może to powodować "przechodzenie" rdzy z jednej stali na drugą.
Nowoczesne akcesoria samochodowe różnego rodzaju są obecnie często opatrzone ważnym w całej europie znakiem homologacji E. Znak homologacji E, będący kombinacją cyfr i liter, jest wyraźnie widoczny na produkcie i zawiera informacje o atestowanym obszarze zastosowania, kraju, w którym przeprowadzono badanie oraz, w stosownych przypadkach, o typie pojazdu, dla którego ważna jest homologacja. Na przykład homologacja WE dla układów wydechowych zawsze związana jest z konkretnym typem pojazdu, a homologacja oświetlenia obowiązuje dla całym grup pojazdów, np. motocykli.
Ustawodawca ustanowił ten znak homologacji samodzielnym dowodem legalności, tzn. homologacja nie wymaga formy pisemnej ani wpisania do dokumentów przez stację kontroli TÜV. Podczas montażu należy natomiast zawsze przestrzegać obowiązujących przepisów StVZO (niemieckiego prawa o ruchu drogowym).
W przypadku kontroli drogowej lub wizyty na stacji kontroli TÜV właściciel pojazdu spełnia swój obowiązek przedstawienia dowodu homologacji poprzez okazanie znaku homologacji. Następnie osoba dokonująca kontroli może sprawdzić znak homologacji za pośrednictwem KBA (Federalnego Urzędu ds. Ruchu Drogowego) we Flensburg, który oferuje weryfikację wszystkich znaków.
Aby upewnić się, że Twoja oparta na faktach i zgodna z prawdą recenzja przyniesie korzyści wszystkim czytelnikom, prosimy o przestrzeganie poniższych zasad.
- Oceniaj tylko te produkty, których osobiście używałeś zgodnie z przeznaczeniem.
- Uzasadnij swoją pozytywną i negatywną ocenę. Tylko w ten sposób inni klienci mogą odnieść korzyści, a my możemy w razie potrzeby udoskonalić produkt.
- Prosimy nie kopiować treści, które zostały już opublikowane gdzie indziej. Tutaj liczy się Twoje osobiste doświadczenie.
- Ochrona danych: Prosimy nie pisać w swojej recenzji adresów, numerów telefonów, adresów URL ani nawet nazw osób trzecich (osób lub firm), adresów własnych lub osób trzecich.
- Nie porównuj swojej oceny produktu z asortymentem produktów stron trzecich. Niezależnie od tego, czy ocenisz je pozytywnie, czy negatywnie, Ty lub my jako operator tego sklepu internetowego naruszylibyśmy prawo konkurencji.
Uczciwe zasady: Przestrzegaj tych zasad, abyśmy nie musieli skracać Twojej recenzji ani całkowicie jej usuwać.
Twoja ocena produktu została zapisana. Zostanie wyświetlona za kilka minut
Czy na pewno chcesz anulować swój wpis?