DMAX KULT-EISEN. MOTORRÄD
ER DER 70ER, 80ER & 90ER
Ważne informacje
DMAX KULT-EISEN. MOTORRÄD ER DER 70ER, 80ER & 90ER
W latach 50. motocykl znalazł się w głębokim kryzysie. Na początku lat 70. na nowo odkryli go Japończycy, tym razem jako maszynę do sportu i rekreacji. Tylko nieliczne niemieckie marki, w tym BMW, były w stanie wykorzystać ten trend i samemu zaznaczyć swoją obecność na wschodzącym rynku motocykli. Poza tym europejski rynek motocyklowy został zdominowany przez Japończyków, w szczególności przez lidera światowego rynku, czyli Hondę. W tym najnowszym tomie DMAX Joachim Kuch przedstawia najbardziej innowacyjne kultowe maszyny, które można było spotkać na niemieckich drogach od początku lat siedemdziesiątych do końca lat 90.
Przejdź do produktów Motorbuch Verlag
Paul Pietsch Verlage powstało z połączenia pod jedną firmą wydawnictwa Motorbuch, pietsch, Müller Rüschlikon oraz transpress, a także szwajcarskiego Partnerverlag Bucheli.
Łącznie dysponujemy kadrą ok. 1200 doradców, dzięki czemu oferujemy naszym czytelnikom ogrom wiedzy specjalistycznej i informacji w zakresie mobilności, technologii i aktywnego spędzania czasu wolnego.
Historia Paul Pietsch Verlage sięga czasów założyciela, Paula Pietscha, od którego wzięła się także nazwa wydawnictwa. Paul Pietsch był niegdyś jednym z najlepszych kierowców wyścigowych Niemiec. W 1962 r. założył grupę wydawniczą. Portfolio grupy do dziś rozrasta się dzięki zakładaniu nowych firm i przejmowaniu kolejnych wydawnictw.
Aby upewnić się, że Twoja oparta na faktach i zgodna z prawdą recenzja przyniesie korzyści wszystkim czytelnikom, prosimy o przestrzeganie poniższych zasad.
- Oceniaj tylko te produkty, których osobiście używałeś zgodnie z przeznaczeniem.
- Uzasadnij swoją pozytywną i negatywną ocenę. Tylko w ten sposób inni klienci mogą odnieść korzyści, a my możemy w razie potrzeby udoskonalić produkt.
- Prosimy nie kopiować treści, które zostały już opublikowane gdzie indziej. Tutaj liczy się Twoje osobiste doświadczenie.
- Ochrona danych: Prosimy nie pisać w swojej recenzji adresów, numerów telefonów, adresów URL ani nawet nazw osób trzecich (osób lub firm), adresów własnych lub osób trzecich.
- Nie porównuj swojej oceny produktu z asortymentem produktów stron trzecich. Niezależnie od tego, czy ocenisz je pozytywnie, czy negatywnie, Ty lub my jako operator tego sklepu internetowego naruszylibyśmy prawo konkurencji.
Uczciwe zasady: Przestrzegaj tych zasad, abyśmy nie musieli skracać Twojej recenzji ani całkowicie jej usuwać.
Twoja ocena produktu została zapisana. Zostanie wyświetlona za kilka minut
Czy na pewno chcesz anulować swój wpis?