KIEROW. LSL DRAG BAR WIDE
1 CAL, CHROM LD02, HOM.T.
Ważne informacje
KIEROW. LSL DRAG BAR WIDE 1 CAL, CHROM LD02, HOM.T.
Kierownica LSL Drag Bar:
Typowa płaska kierownica Drag Bar dla motocykli typu chopper, bobber, streetfighter i muscle bike, made in Germany, z homologacją typu dla obu wersji (wersja calowa - 25,4 mm lub wersja metryczna - 22 mm). Podkreśla płaski, przypominający linią dragstera wygląd pojazdu. Dostępna w dwóch wersjach:
"DRAG BAR":
Chromowana na wysoki połysk kierownica stalowa, średnica 22 mm, wymiary: szer.: 765, wys.: 0, gł.: 95.
"DRAG BAR WIDE":
Chromowana na wysoki połysk lub pokryta powłoką w kolorze czarnym kierownica stalowa o średnicy 22 mm (metryczna) lub 25,4 mm (calowa), wymiary: szer.: 835, wys.: 0, gł.: 100.
Czarna, calowa wersja jest wyposażona we "wgłębienie HD". Zagłębienia te znajdują się na dole po lewej i prawej stronie kierownicy i pozwalają na montaż armatury z przełącznikami Harley-Davidson od rocznika 82. Nie ograniczają one przy tym funkcjonalności kierownicy w pojazdach innych producentów lub w Harleyach wyprodukowanych przed rokiem 1982 i nie są widoczne dla kierowcy.
Uwaga: kierownice dostępne jako zamienniki są dostarczane bez otworu do mocowania zespołu przełączników. Są one umieszczone w różny sposób w zależności od modelu motocykla. Dozwolone jest wywiercanie otworów do mocowania: w tym celu należy optymalnie dopasować nową kierownicę do pojazdu. Teraz na próbę zamontuj zespół przełączników, sprawdź, czy nie dotyka baku przy pełnym skręcie kierownicy oraz zaznacz i wywierć w kierownicy otwór na mocowanie o odpowiedniej średnicy. Jeśli chcesz zapobiec ześlizgiwaniu się wiertarki z gładkiej rury kierownicy podczas jej modernizacji, jeśli zdarza Ci się pomylić przy zaznaczaniu punktów wiercenia lub z jakiegoś względu wywiercać w obrabianym przedmiocie krzywe otwory, skorzystaj z szablonu do wiercenia LSL, nr kat. 10005264 (metryczny) lub 10005224 (calowy), (patrz ilustracja na dole) - bezpieczeństwa nigdy za wiele, a z tym szablonem takie błędy nie będą mieć miejsca
Design i funkcjonalność na najwyższym poziomie
Po projektach przebudowy marki LSL od razu widać, że stoją za nimi ludzie pełni pasji i z doskonałym zapleczem technicznym. Chociaż LSL przywiązuje dużą wagę do doskonałego wyglądu każdego produktu, to jednak w centrum uwagi przy opracowywaniu każdego produktu jest zawsze maksymalna przyjemność z jazdy dzięki doskonałej funkcjonalności. LSL zasłynął zwłaszcza ze swoich osiągnięć w zakresie optymalizacji ergonomii - kierownic, uchwytów, dźwigni, podnóżków. Inne istotne elementy w ofercie LSL to elementy nadwozia i hydrauliczne, elementy chroniące przed upadkiem i oświetlenie. Liczne nagrody dowodzą, że firma LSL obrała słuszną drogę, stawiając sobie wysokie wymagania pod względem dopracowania technologicznego i bezkompromisowego podejścia do jakości. Na przykład w 2013 r. LSL po raz piąty z rzędu wygrał głosowanie czytelników magazynu "PS" w kategorii "Akcesoria/Przebudowy".
JAKOŚĆ MADE IN GERMANY!
Kupując ten artykuł, masz pewność, że otrzymasz doskonały produkt o niemieckiej jakości wykonania. Efektywna koordynacja procesów rozwoju i produkcji, wydajność technologiczna, stała kontrola jakości i inne cechy wyróżniają ten produkt opatrzony uznawanym na całym świecie znakiem jakości.
Niemiecka "Allgemeine Betriebserlaubnis (ABE)" (ogólna homologacja typu) uprawnia do używania określonych akcesoriów w modelach pojazdów wymienionych w świadectwie homologacji. Decydujący dla identyfikacji pojazdu jest przy tym skrót typu, a nie nazwa handlowa. Świadectwo homologacji należy mieć przy sobie podczas jazdy i okazać je na żądanie w przypadku kontroli drogowej lub badania okresowego pojazdu.
Akcesoria z ABE nie muszą być wpisywane do dokumentów pojazdu. Jeżeli jednak nie chcesz zawsze nosić przy sobie certyfikatu, możesz ubiegać się w TÜV o dokonanie (za odpłatą) takiego wpisu.
Jeżeli akcesoria mają być użyte w pojeździe, który nie jest wymieniony w ABE, konieczne jest uzyskanie homologacji indywidualnej. Wytrzymałość i bezpieczeństwo w ruchu drogowym samego produktu potwierdza ABE, ale kontroler musi zdecydować we własnym zakresie, czy produkty nadaje się do użytku w danym pojeździe.
Hulajnoga elektryczna z ABE posiada niemiecką homologację typu, co oznacza, że dany pojazd spełnia wszystkie istotne wymogi homologacyjne eKFV (Elektrokleinstfahrzeuge-Verordnung, Rozporządzenie w sprawie udziału minipojazdów elektrycznych w ruchu drogowym). Ponadto obowiązuje wymóg ubezpieczenia i zakaz używania hulajnóg elektrycznych na chodnikach. Jazda jest dozwolona tylko na ścieżkach rowerowych i drodze (w przypadku braku ścieżki rowerowej). Minimalny wiek uprawniający do prowadzenia hulajnogi to 14 lat. Prawo jazdy i noszenie kasku nie jest wymagane, ale stanowczo zalecane. Na hulajnodze elektrycznej można jeździć wyłącznie samodzielnie.
Aby upewnić się, że Twoja oparta na faktach i zgodna z prawdą recenzja przyniesie korzyści wszystkim czytelnikom, prosimy o przestrzeganie poniższych zasad.
- Oceniaj tylko te produkty, których osobiście używałeś zgodnie z przeznaczeniem.
- Uzasadnij swoją pozytywną i negatywną ocenę. Tylko w ten sposób inni klienci mogą odnieść korzyści, a my możemy w razie potrzeby udoskonalić produkt.
- Prosimy nie kopiować treści, które zostały już opublikowane gdzie indziej. Tutaj liczy się Twoje osobiste doświadczenie.
- Ochrona danych: Prosimy nie pisać w swojej recenzji adresów, numerów telefonów, adresów URL ani nawet nazw osób trzecich (osób lub firm), adresów własnych lub osób trzecich.
- Nie porównuj swojej oceny produktu z asortymentem produktów stron trzecich. Niezależnie od tego, czy ocenisz je pozytywnie, czy negatywnie, Ty lub my jako operator tego sklepu internetowego naruszylibyśmy prawo konkurencji.
Uczciwe zasady: Przestrzegaj tych zasad, abyśmy nie musieli skracać Twojej recenzji ani całkowicie jej usuwać.
Twoja ocena produktu została zapisana. Zostanie wyświetlona za kilka minut
Czy na pewno chcesz anulować swój wpis?