LUSTERKO NA KIEROWNICĘ
Ważne informacje
LUSTERKO NA KIEROWNICĘ
These are really extremely flat aluminium handlebar mirrors, the *mo.view sport* from motogadget. What makes them special is that they are not actually mirrors – at least not glass mirrors. The aluminium itself is the reflective surface! These design masterpieces are made entirely of CNC-milled, black anodised aluminium.
In a special process, the ‘mirror surface’ is ground and polished so smoothly that it actually reflects without distortion. The use of heavy glass and a housing is no longer necessary, resulting in motorcycle rearview mirrors that look sensational and are significantly lighter than ‘normal’ handlebar mirrors.
motogadget *mo.view sport* mirrors are relatively small, minimalist and go perfectly with many motorcycles. They can be mounted on any M10 mirror thread on the handlebars. Three mounting screws with different threads are included. The mirrors can be used on both sides.
Specifications:
- Can be used on the right and left
- ECE-approved
- Width of mirror body: 122 mm
- Height of mirror body: 83 mm
- Thickness of mirror body without ball head: 4.5 mm
- Length of mirror arm: 110 mm / 150 mm / 180 mm
- Weight: approx. 178 g
1 x mo.view sport add-on mirror with arm (with ECE marking)
1 x M10 x 1.5 screw
1 x M10 x 1.25 right-hand thread screw
1 x M10 x 1.25 left-hand thread screw
QR code for installation and operating instructions
Good to know:
motogadget is now exclusively presenting its glass-free mirror series mo.view. The special feature of these motorcycle mirrors is the patented mirror surface, which is incorporated directly onto the metal of the body. This makes a weightless design possible without a frame or mount, and the mirror body itself is very thin and light.
Broken or lost glass is simply not possible!
The convex mirror surface is fly-cut using diamond tools on ultra-precision machines. It is then made resistant to oxidation, corrosion and scratches by means of an elaborate plasma coating in a vacuum.
The mirror body, mirror arm and clamp for the handlebar end are milled out of a solid piece of aluminium on CNC machines and then anodised to a high standard. All screws are made of stainless steel. The precise ball joint allows for comfortable and very stable adjustment of the mirror.
High Class Instruments & Accessories - MADE IN GERMANY
Jeśli interesujesz się trochę tematem customizacji motocykli, na pewno znasz firmę motogadget. Berliński producent w krótkim czasie osiągnął niemalże kultowy status dzięki swoim znakomicie wykonanym instrumentom. Wynika to nie tylko z doskonałej funkcjonalności produktów, ale przede wszystkim z niezwykle schludnego wzornictwa, wysokiej jakości materiałów, świetnego wykonania i absolutnej niezawodności.
JAKOŚĆ MADE IN GERMANY!
Kupując ten artykuł, masz pewność, że otrzymasz doskonały produkt o niemieckiej jakości wykonania. Efektywna koordynacja procesów rozwoju i produkcji, wydajność technologiczna, stała kontrola jakości i inne cechy wyróżniają ten produkt opatrzony uznawanym na całym świecie znakiem jakości.
Niniejszy produkt został wykonany z wysokiej jakości aluminium frezowanego metodą CNC i po zamontowaniu stanowi prawdziwą ozdobę motocykla.
Aby długo cieszyć się tym artykułem, stosuj się do następujących wskazówek dotyczących pielęgnacji:
1. Po zamontowaniu i po każdym myciu pojazdu chroń produkt przed czynnikami atmosferycznymi i środowiskowymi za pomocą preparatu do pielęgnacji na bazie wosku, np. woskiem do polerowania Procycle nr kat. 10004923. W razie potrzeby powtórz tę czynność po jeździe zimą, w deszczu lub słonym powietrzu (w okolicach wybrzeża).
2. Jeśli wystąpiła korozja, należy ją szybko usunąć za pomocą powszechnie dostępnej pasty do polerowania aluminium (np. pasty Autosol do polerowania aluminium nr kat. 10004421).
Nowoczesne akcesoria samochodowe różnego rodzaju są obecnie często opatrzone ważnym w całej europie znakiem homologacji E. Znak homologacji E, będący kombinacją cyfr i liter, jest wyraźnie widoczny na produkcie i zawiera informacje o atestowanym obszarze zastosowania, kraju, w którym przeprowadzono badanie oraz, w stosownych przypadkach, o typie pojazdu, dla którego ważna jest homologacja. Na przykład homologacja WE dla układów wydechowych zawsze związana jest z konkretnym typem pojazdu, a homologacja oświetlenia obowiązuje dla całym grup pojazdów, np. motocykli.
Ustawodawca ustanowił ten znak homologacji samodzielnym dowodem legalności, tzn. homologacja nie wymaga formy pisemnej ani wpisania do dokumentów przez stację kontroli TÜV. Podczas montażu należy natomiast zawsze przestrzegać obowiązujących przepisów StVZO (niemieckiego prawa o ruchu drogowym).
W przypadku kontroli drogowej lub wizyty na stacji kontroli TÜV właściciel pojazdu spełnia swój obowiązek przedstawienia dowodu homologacji poprzez okazanie znaku homologacji. Następnie osoba dokonująca kontroli może sprawdzić znak homologacji za pośrednictwem KBA (Federalnego Urzędu ds. Ruchu Drogowego) we Flensburg, który oferuje weryfikację wszystkich znaków.
Oryginalne części pojazdów z nowszych roczników, które są fabrycznie opatrzone znakiem homologacji E, można wymieniać wyłącznie na akcesoria, które również są opatrzone znakiem homologacji E. Na przykład lusterka ze znakiem homologacji E nie można zastąpić lusterkiem, które jest jedynie dopuszczone do ruchu przez TÜV zgodnie z prawem niemieckim.
Nierdzewna stal szlachetna to termin zbiorczy obejmujący stale nierdzewne. W przeciwieństwie do stali niestopowych wykazują one znacznie lepszą odporność na korozję. Stale nierdzewne są odporne na starzenie, higieniczne, odporne na promieniowanie UV, gnicie i pękanie, nietoksyczne i przyjazne dla środowiska. Nie ulegają one zniszczeniu i nawet po kilkudziesięciu latach mogą zostać całkowicie poddane recyklingowi. Od czasu wynalezienia stali nierdzewnej w 1912 r. producenci i przetwórcy używają różnych nazw handlowych takich jak V2A, V4A, NIROSTA, Remanit czy Cromargan, przy czym nazwy te często mają zastosowanie tylko do niektórych obszarów.
Samo "stal szlachetna" niekoniecznie oznacza stal nierdzewną - do grupy stali szlachetnych zalicza się także stal konstrukcyjną, stal łożyskową, stal szybkotnącą i stal narzędziową o zasadniczo innych właściwościach użytkowych.
PIELĘGNACJA I KONSERWACJA:
Podobnie jak wszystkie inne materiały, stal szlachetną należy regularnie czyścić. Aby produkt długo zachował swoją wartość, należy poddawać go odpowiedniej, regularnej pielęgnacji, zwłaszcza po jeździe w słonym powietrzu (w okolicach wybrzeża).
W narożnikach, na krawędziach i złączach śrubowych łatwo gromadzi się woda, która może prowadzić do korozji. Miejsca te należy więc starannie czyścić, w razie potrzeby odkręcając dodatkowo śruby.
Nie pozwalaj, aby zardzewiałe elementy stalowe dotykały stali szlachetnej. Może to powodować "przechodzenie" rdzy z jednej stali na drugą.
Aby upewnić się, że Twoja oparta na faktach i zgodna z prawdą recenzja przyniesie korzyści wszystkim czytelnikom, prosimy o przestrzeganie poniższych zasad.
- Oceniaj tylko te produkty, których osobiście używałeś zgodnie z przeznaczeniem.
- Uzasadnij swoją pozytywną i negatywną ocenę. Tylko w ten sposób inni klienci mogą odnieść korzyści, a my możemy w razie potrzeby udoskonalić produkt.
- Prosimy nie kopiować treści, które zostały już opublikowane gdzie indziej. Tutaj liczy się Twoje osobiste doświadczenie.
- Ochrona danych: Prosimy nie pisać w swojej recenzji adresów, numerów telefonów, adresów URL ani nawet nazw osób trzecich (osób lub firm), adresów własnych lub osób trzecich.
- Nie porównuj swojej oceny produktu z asortymentem produktów stron trzecich. Niezależnie od tego, czy ocenisz je pozytywnie, czy negatywnie, Ty lub my jako operator tego sklepu internetowego naruszylibyśmy prawo konkurencji.
Uczciwe zasady: Przestrzegaj tych zasad, abyśmy nie musieli skracać Twojej recenzji ani całkowicie jej usuwać.
Twoja ocena produktu została zapisana. Zostanie wyświetlona za kilka minut
Czy na pewno chcesz anulować swój wpis?