MIVV GP PRO S/O 4-1
GSX-S 950/1000 21-
Ważne informacje
Układ wydechowy jest zgodny z normą EURO-5
Nie trzeba wymontowywać oryginalnego katalizatora.
MIVV GP PRO S/O 4-1 GSX-S 950/1000 21-
Posiadacz rasowego motocykla sportowego lub jednego z najnowszych motocykli typu naked doświadcza tego bezustannie: siedzi na swoim rumaku i już prawie słyszy to niewiarygodne brzmienie, które z brutalnym rykiem wydostaje się z wydechu podczas przyspieszania - a silnik nie został jeszcze nawet uruchomiony. A potem spogląda za siebie, dostrzega rurę pieca lub inny wystający z tyłu niezgrabny twór, odpala silnik i wie: to jednak nie to. Na to cierpienie pomaga tłumik typu slip-on MIVV *GP Pro*!
Te tłumiki końcowe odznaczają się niezrównanym brzmieniem MIVV, zwiększają moc i znacznie redukują masę. Czysta moc - wspaniały rezultat!
Dostępne są trzy warianty serii *GP Pro*:
- Włókno węglowe
- Tytan
- Czarna stal szlachetna
Każdy wariant jest wyposażony w zamknięty siatką element końcowy wydechu, w którym kryje się dB killer.
Jeżeli tłumiki MIVV *GP* wyglądały jeszcze stosunkowo niewinnie... to *GP Pro* to ich niegrzeczne rodzeństwo!
Wskazówka:
S/O: slip-on (tłumik końcowy z adapterem do kolektora)
B/O: bolt-on (tylko tłumik końcowy do przykręcenia)
K/A: kompletny układ (tłumik końcowy i układ kolektora)
Lista pasujących motocykli
Technologia MotoGP przeniesiona na ulice!
Każdy, kto chce produkować układy wydechowe stosowane w produkcji seryjnej Ducati, musi dysponować odpowiednią wiedzą i spełniać najwyższe wymagania jakościowe. MIVV to robi. Ale na szczęście nie tylko to: Włosi wykorzystują swoje nagromadzone doświadczenie także do produkcji systemów doposażeniowych do wielu modeli motocykli. W grę wchodzi przy tym nie tylko kompetencja techniczna i najlepsze materiały, ale także typowo włoski design. Krótko mówiąc: części nie tylko dobrze brzmią, ale i świetnie wyglądają.
Wyprodukowano we Włoszech
Nowoczesne akcesoria samochodowe różnego rodzaju są obecnie często opatrzone ważnym w całej europie znakiem homologacji E. Znak homologacji E, będący kombinacją cyfr i liter, jest wyraźnie widoczny na produkcie i zawiera informacje o atestowanym obszarze zastosowania, kraju, w którym przeprowadzono badanie oraz, w stosownych przypadkach, o typie pojazdu, dla którego ważna jest homologacja. Na przykład homologacja WE dla układów wydechowych zawsze związana jest z konkretnym typem pojazdu, a homologacja oświetlenia obowiązuje dla całym grup pojazdów, np. motocykli.
Ustawodawca ustanowił ten znak homologacji samodzielnym dowodem legalności, tzn. homologacja nie wymaga formy pisemnej ani wpisania do dokumentów przez stację kontroli TÜV. Podczas montażu należy natomiast zawsze przestrzegać obowiązujących przepisów StVZO (niemieckiego prawa o ruchu drogowym).
W przypadku kontroli drogowej lub wizyty na stacji kontroli TÜV właściciel pojazdu spełnia swój obowiązek przedstawienia dowodu homologacji poprzez okazanie znaku homologacji. Następnie osoba dokonująca kontroli może sprawdzić znak homologacji za pośrednictwem KBA (Federalnego Urzędu ds. Ruchu Drogowego) we Flensburg, który oferuje weryfikację wszystkich znaków.
Nierdzewna stal szlachetna to termin zbiorczy obejmujący stale nierdzewne. W przeciwieństwie do stali niestopowych wykazują one znacznie lepszą odporność na korozję. Stale nierdzewne są odporne na starzenie, higieniczne, odporne na promieniowanie UV, gnicie i pękanie, nietoksyczne i przyjazne dla środowiska. Nie ulegają one zniszczeniu i nawet po kilkudziesięciu latach mogą zostać całkowicie poddane recyklingowi. Od czasu wynalezienia stali nierdzewnej w 1912 r. producenci i przetwórcy używają różnych nazw handlowych takich jak V2A, V4A, NIROSTA, Remanit czy Cromargan, przy czym nazwy te często mają zastosowanie tylko do niektórych obszarów.
Samo "stal szlachetna" niekoniecznie oznacza stal nierdzewną - do grupy stali szlachetnych zalicza się także stal konstrukcyjną, stal łożyskową, stal szybkotnącą i stal narzędziową o zasadniczo innych właściwościach użytkowych.
PIELĘGNACJA I KONSERWACJA:
Podobnie jak wszystkie inne materiały, stal szlachetną należy regularnie czyścić. Aby produkt długo zachował swoją wartość, należy poddawać go odpowiedniej, regularnej pielęgnacji, zwłaszcza po jeździe w słonym powietrzu (w okolicach wybrzeża).
W narożnikach, na krawędziach i złączach śrubowych łatwo gromadzi się woda, która może prowadzić do korozji. Miejsca te należy więc starannie czyścić, w razie potrzeby odkręcając dodatkowo śruby.
Nie pozwalaj, aby zardzewiałe elementy stalowe dotykały stali szlachetnej. Może to powodować "przechodzenie" rdzy z jednej stali na drugą.
Aby upewnić się, że Twoja oparta na faktach i zgodna z prawdą recenzja przyniesie korzyści wszystkim czytelnikom, prosimy o przestrzeganie poniższych zasad.
- Oceniaj tylko te produkty, których osobiście używałeś zgodnie z przeznaczeniem.
- Uzasadnij swoją pozytywną i negatywną ocenę. Tylko w ten sposób inni klienci mogą odnieść korzyści, a my możemy w razie potrzeby udoskonalić produkt.
- Prosimy nie kopiować treści, które zostały już opublikowane gdzie indziej. Tutaj liczy się Twoje osobiste doświadczenie.
- Ochrona danych: Prosimy nie pisać w swojej recenzji adresów, numerów telefonów, adresów URL ani nawet nazw osób trzecich (osób lub firm), adresów własnych lub osób trzecich.
- Nie porównuj swojej oceny produktu z asortymentem produktów stron trzecich. Niezależnie od tego, czy ocenisz je pozytywnie, czy negatywnie, Ty lub my jako operator tego sklepu internetowego naruszylibyśmy prawo konkurencji.
Uczciwe zasady: Przestrzegaj tych zasad, abyśmy nie musieli skracać Twojej recenzji ani całkowicie jej usuwać.
Twoja ocena produktu została zapisana. Zostanie wyświetlona za kilka minut
Czy na pewno chcesz anulować swój wpis?