MIVV SPEED EDGE S/O 2-1
MIVV SPEED EDGE S/O 2-1
MIVV SPEED EDGE S/O 2-1
MIVV SPEED EDGE S/O 2-1
MIVV SPEED EDGE S/O 2-1
MIVV SPEED EDGE S/O 2-1
MIVV

MIVV SPEED EDGE S/O 2-1

1290 SUPER ADV. 21-TI

Art. No. 10056546
|

6 Opinie

Ważne informacje

Nie trzeba wymontowywać oryginalnego katalizatora.

Osłona termiczna z włókna węglowego w zestawie

Znajdź swój motocykl:
SCD 3 535,02 zł 2
2 591,81 zł 1
Opis

MIVV SPEED EDGE S/O 2-1 1290 SUPER ADV. 21-TI

Ze względu na płaski bok wewnętrzny tłumik Speed Edge firmy MIVV jest zaprojektowany w takim celu, aby przylegać możliwie blisko do motocykla, a w ogólnym rozrachunku zyskuje w porównaniu z oryginalnym tłumikiem harmonijną i smukłą sylwetkę dzięki swojemu trójkątnemu kształtowi, jak również uzyskiwana jest nadzwyczajna redukcja masy.

Wełna izolacyjna składa się ze specjalnie teksturowanej tkaniny mieszanej wg normy CE i zapewnia odpowiednie na wycieczki, pochłaniające dźwięk brzmienie, zachowując jednocześnie optymalną odporność na działanie wysokich temperatur.

  • Końcówka jest wykonana z włókna węglowego 3K o splocie typu Twill, które dodatkowo zostało poddane obróbce specjalnymi żywicami i tym samym odznacza się niezwykle wysoką odpornością na działanie wysokich temperatur.
  • Obejma mocująca jest wykonana z włókna węglowego 3K o splocie typu Twill.
  • Tłumik końcowy oraz rury łączące typu slip-on są wykonane z wysokiej jakości stali szlachetnej.
  • Kompletne układy z adnotacją (T) są wykonane z tytanu!
  • Układy są wyposażone w nitowany pochłaniacz dB i razem z nim mają homologację typu WE.

Dodatkowe informacje dotyczące prawa homologacyjnego oraz pielęgnacji produktu: patrz "Dokumenty".

Wskazówki:
S/O: system typu slip-on - tłumik końcowy jest dostarczany razem z rurą adaptera do kolektora
K/A: kompletny układ wydechowy - kompletny układ wydechowy składający się z układu kolektora z tłumikiem końcowym
(*): oryginalny katalizator zostaje zachowany (w przypadku wszystkich pozostałych pojazdów oryginalny katalizator należy wymontować). Tłumik końcowy ma homologację WE i jest dopuszczony do ruchu na drogach publicznych.
(T): tłumik końcowy i kolektor są wykonane z wysokiej jakości tytanu!
(5): nie pasuje w kombinacji ze stopką centralną.
(C): kompletny układ w wersji "Corsa" = średnice rur kolektora są zbliżone do układu oryginalnego
(S): kompletny układ w wersji "Strada" = średnica rur kolektora jest większa od średnicy w układzie oryginalnym
(P): kompletny układ w wersji "Replica" = średnice rur kolektora są porównywalne ze średnicami w układach, które są stosowane w mistrzostwach Superbike World Championship

Dokumenty
Opinie (6)
Wszystkie warianty
Masz pytania?

Chcesz zadać jakieś ogólne pytanie? Masz pytanie dotyczące Twojego zamówienia? Chcesz nam przekazać słowa krytyki? A może po prostu chcesz się z nami podzielić swoją opinią? Skontaktuj się z nami.

Dane osobowe

Mam pytanie…

Wybierz wariant

Wybierz opcję kontaktu

Wybierz wariant

Wprowadzony przedział czasowy jest nieprawidłowy. Prosimy o skorygowanie przedziału czasowego.

Wysyłając formularz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z naszą polityką prywatności.

+500 marki
2-letnie prawo do zwrotu
Szybka dostawa
Zwrot gratis
SearchWishlistUser AccountCartArrow LeftArrow RightArrow Right ThinIcon HomeMenuArrowCaret DownCloseResetVISAmatercardpaypalDHLHermesCheckCheck-additionalStarAdd to Shopping Cartchevron-leftchevron-rightSpinnerHeartSyncGiftchevron-upKlarnaGridListFiltersFileImagePdfWordTextExcelPowerpointArchiveCsvAudioVideoCalendar