TŁUMIK KOŃC. SHARK SRC 4
Ważne informacje
Układ wydechowy jest zgodny z normami Euro 4 i Euro 5
Nie trzeba wymontowywać oryginalnego katalizatora.
TŁUMIK KOŃC. SHARK SRC 4
Jedno jest pewne: Włosi mają talent do stylowego designu, wyjątkowej dynamiki, mocnego brzmienia o sportowym charakterze oraz niepowtarzalnej maksymalnej wydajności w dziedzinie układów wydechowych i tłumików końcowych. Jak na przykład w przypadku tłumika końcowego Shark *SRC 4*.
Skrót "SRC" oznacza "Shark Racing Competition" i dlatego w tym tłumiku końcowym skrywa się całe techniczne doświadczenie firmy Shark w zakresie wyścigów. Rezultat mówi sam za siebie: to filigranowy układ wydechowy z korpusem z włókna węglowego lub anodowanego na czarno aluminium oraz z końcówką ze stali szlachetnej.
- Niezwykle krótki tłumik końcowy (długość całkowita 36 cm) z włókna węglowego lub w czarnym kolorze
- Dostawa obejmuje szczotkowaną na matowo rurę pośrednią do montażu na zestawie oryginalnego kolektora.
- Średnica tłumika końcowego: 100 mm
- Z przykręcanym uchwytem
- Homologacja typu WE
Performance Exhaust System
Wysokiej jakości układy wydechowe ze stajni Shark zapewniają maksymalną wydajność w całym zakresie prędkości obrotowej i niepowtarzalny, sportowy, potężny dźwięk. Ręczne wykonanie z wysokiej jakości materiałów zapewnia doskonałą jakość i dopasowanie produktów marki Shark. Wszystkie tłumiki końcowe posiadają homologacja typu WE i zdejmowany pochłaniacz dB.
Nowoczesne akcesoria samochodowe różnego rodzaju są obecnie często opatrzone ważnym w całej europie znakiem homologacji E. Znak homologacji E, będący kombinacją cyfr i liter, jest wyraźnie widoczny na produkcie i zawiera informacje o atestowanym obszarze zastosowania, kraju, w którym przeprowadzono badanie oraz, w stosownych przypadkach, o typie pojazdu, dla którego ważna jest homologacja. Na przykład homologacja WE dla układów wydechowych zawsze związana jest z konkretnym typem pojazdu, a homologacja oświetlenia obowiązuje dla całym grup pojazdów, np. motocykli.
Ustawodawca ustanowił ten znak homologacji samodzielnym dowodem legalności, tzn. homologacja nie wymaga formy pisemnej ani wpisania do dokumentów przez stację kontroli TÜV. Podczas montażu należy natomiast zawsze przestrzegać obowiązujących przepisów StVZO (niemieckiego prawa o ruchu drogowym).
W przypadku kontroli drogowej lub wizyty na stacji kontroli TÜV właściciel pojazdu spełnia swój obowiązek przedstawienia dowodu homologacji poprzez okazanie znaku homologacji. Następnie osoba dokonująca kontroli może sprawdzić znak homologacji za pośrednictwem KBA (Federalnego Urzędu ds. Ruchu Drogowego) we Flensburg, który oferuje weryfikację wszystkich znaków.
Wyprodukowano we Włoszech
Aby upewnić się, że Twoja oparta na faktach i zgodna z prawdą recenzja przyniesie korzyści wszystkim czytelnikom, prosimy o przestrzeganie poniższych zasad.
- Oceniaj tylko te produkty, których osobiście używałeś zgodnie z przeznaczeniem.
- Uzasadnij swoją pozytywną i negatywną ocenę. Tylko w ten sposób inni klienci mogą odnieść korzyści, a my możemy w razie potrzeby udoskonalić produkt.
- Prosimy nie kopiować treści, które zostały już opublikowane gdzie indziej. Tutaj liczy się Twoje osobiste doświadczenie.
- Ochrona danych: Prosimy nie pisać w swojej recenzji adresów, numerów telefonów, adresów URL ani nawet nazw osób trzecich (osób lub firm), adresów własnych lub osób trzecich.
- Nie porównuj swojej oceny produktu z asortymentem produktów stron trzecich. Niezależnie od tego, czy ocenisz je pozytywnie, czy negatywnie, Ty lub my jako operator tego sklepu internetowego naruszylibyśmy prawo konkurencji.
Uczciwe zasady: Przestrzegaj tych zasad, abyśmy nie musieli skracać Twojej recenzji ani całkowicie jej usuwać.
Twoja ocena produktu została zapisana. Zostanie wyświetlona za kilka minut
Czy na pewno chcesz anulować swój wpis?