ZAWÓR SPUSTOWY OLEJU
ZAWÓR SPUSTOWY OLEJU
ZAWÓR SPUSTOWY OLEJU
ZAWÓR SPUSTOWY OLEJU
ZAWÓR SPUSTOWY OLEJU
ZAWÓR SPUSTOWY OLEJU
ZAWÓR SPUSTOWY OLEJU
ZAWÓR SPUSTOWY OLEJU
ZAWÓR SPUSTOWY OLEJU
ZAWÓR SPUSTOWY OLEJU
ZAWÓR SPUSTOWY OLEJU
ZAWÓR SPUSTOWY OLEJU
ZAWÓR SPUSTOWY OLEJU
ZAWÓR SPUSTOWY OLEJU
ZAWÓR SPUSTOWY OLEJU
ZAWÓR SPUSTOWY OLEJU
ZAWÓR SPUSTOWY OLEJU
ZAWÓR SPUSTOWY OLEJU
ZAWÓR SPUSTOWY OLEJU
ZAWÓR SPUSTOWY OLEJU
ZAWÓR SPUSTOWY OLEJU
ZAWÓR SPUSTOWY OLEJU
ZAWÓR SPUSTOWY OLEJU
ZAWÓR SPUSTOWY OLEJU
ZAWÓR SPUSTOWY OLEJU
ZAWÓR SPUSTOWY OLEJU
Stahlbus

ZAWÓR SPUSTOWY OLEJU

STAHLBUS, M14 X 1,50

Art. No. 10002843
|

82 Opinie

Znajdź swój motocykl:
159,06 zł 1
Opis

ZAWÓR SPUSTOWY OLEJU STAHLBUS, M14 X 1,50

Zawory spustowe oleju stahlbus

Ten system umożliwia bezpieczne i czyste spuszczanie oleju bez paćkania wszystkiego naokoło i ubrudzonych rąk.
Zawór spustowy oleju stahlbus jest po prostu wstawiany zamiast istniejącego korka spustowego oleju. W trakcie wymiany oleju należy odkręcić kapturek ochronny i założyć złączkę węża z użyciem zatrzasku. Dopiero po zablokowaniu zatrzasku następuje otwarcie zaworu i olej może zostać spuszczony do przygotowanego wcześniej zbiornika. Po odłączeniu złączki węża następuje samoczynne zamknięcie zaworu i trzeba jeszcze tylko ponownie nakręcić kapturek ochronny.

Zalety w skrócie:

  • Brak kontaktu z olejem
  • Łatwa obsługa z użyciem zatrzasku
  • Brak możliwości zgubienia śruby spustowej
  • Nie występuje ryzyko oparzenia gorącym olejem
  • Wymiana uszczelek nie jest konieczna
  • Nie dochodzi do uszkodzeń gwintu miski olejowej
  • Podwójne zabezpieczenie przed wyciekiem (kapturek ochronny i zawór)
  • Możliwość podłączenia do urządzenia odsysającego
  • Kontrolowane spuszczanie w celu pobrania próbki lub w razie przepełnienia
  • Kapturek ochronny nie może zostać zgubiony dzięki o-ringowi
  • Wymiana oleju bez narzędzi
  • Nie wymaga homologacji typu ani wpisu do dokumentów pojazdu!

Zakres dostawy:
Korpus zaworu ze złączką węża (część toczona precyzyjnie metodą CNC z wysokiej jakości stali)

  • Uszczelka miedziana (poza gwintem NPT, który jest samouszczelniający)
  • Wysokiej jakości, przezroczysty wąż silikonowy (ok. 400 mm)
  • Kapturek ochronny z anodowanego aluminium
  • Ilustrowana instrukcja obsługi

Należy koniecznie zwracać uwagę na prawidłowy rozmiar gwintu! Lista kompatybilnych pojazdów znajduje się również w zakładce ???Dokumenty???.

HARLEY-DAVIDSON:
Niestety w przypadku modeli Harley Big Twin dokładne przyporządkowanie do konkretnego modelu pojazdu nie jest możliwe, ponieważ dochodzi tutaj do pokrywania się roczników. W przypadku modeli Harley Big Twin (ale nie Sportster) są dostępne następujące rozmiary gwintów:

  • Nr kat. 10002690, 5/8"-18 UNF (ok. 17 mm): ten rozmiar gwintu jest używany przede wszystkim w starszych motocyklach Big Twin z lat ok. 1938-1980 ze zbiornikami oleju w kształcie podkowy ("horseshoe").
  • Nr kat. 10002691, 1/2"-20 UNF (ok. 13 mm): ten rozmiar gwintu jest używany w motocyklach Big Twin od ok. 1981 roku (Shovel, Evo, Twin Cam), które są wyposażone w KOREK spustowy oleju na zbiorniku oleju lub misce olejowej.
  • Nr kat. 10002692, 1/4"-18 NPT (ok. 14 mm): do nowszych modeli Twin Cam (Dyna, Touring) z korkiem spustowym oleju na misce olejowej bez pierścienia uszczelniającego. Gwint NPT = stożkowy gwint samouszczelniający.

Dostępne rozmiary gwintów:
10002846 - M12x1,25, długość gwintu: 12 mm (pierścień uszczelniający: 2 mm)
10002845 - M12x1,5, długość gwintu: 12 mm (pierścień uszczelniający: 2 mm)
10002844 - M14x1,25, długość gwintu: 12 mm (pierścień uszczelniający: 2 mm)
10002843 - M14x1,5, długość gwintu: 12 mm (pierścień uszczelniający: 2 mm)
10002842 - M16x1,5, długość gwintu: 12 mm (pierścień uszczelniający: 2 mm)
10002841 - M18x1,5, długość gwintu: 12 mm (pierścień uszczelniający: 2 mm)
10002693 - M20x1,5, długość gwintu: 12 mm (pierścień uszczelniający: 2 mm)
10002799 - M22x1,5, długość gwintu: 12 mm (pierścień uszczelniający: 2 mm)
10002801 - M24x2,0, długość gwintu: 12 mm (pierścień uszczelniający: 2 mm)
10002690 - 5/8"-18 UNF, długość gwintu: 12 mm (pierścień uszczelniający: 2 mm)
10002691 - 1/2"-20 UNF, długość gwintu: 12 mm (pierścień uszczelniający: 2 mm)
10002692 - 1/4"-18 NPT, długość gwintu: 18 mm (bez pierścienia uszczelniającego)

Lista pasujących motocykli

Dokumenty
Opinie (82)
Wszystkie warianty
Masz pytania?

Chcesz zadać jakieś ogólne pytanie? Masz pytanie dotyczące Twojego zamówienia? Chcesz nam przekazać słowa krytyki? A może po prostu chcesz się z nami podzielić swoją opinią? Skontaktuj się z nami.

Dane osobowe

Mam pytanie…

Wybierz wariant

Wybierz opcję kontaktu

Wybierz wariant

Wprowadzony przedział czasowy jest nieprawidłowy. Prosimy o skorygowanie przedziału czasowego.

Wysyłając formularz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z naszą polityką prywatności.

+500 marki
2-letnie prawo do zwrotu
Szybka dostawa
Zwrot gratis
SearchWishlistUser AccountCartArrow LeftArrow RightArrow Right ThinIcon HomeMenuArrowCaret DownCloseResetVISAmatercardpaypalDHLHermesCheckCheck-additionalStarAdd to Shopping Cartchevron-leftchevron-rightSpinnerHeartSyncGiftchevron-upKlarnaGridListFiltersFileImagePdfWordTextExcelPowerpointArchiveCsvAudioVideoCalendar