STORM OVAL SLIP-ON 4-1
GSF1250/GSX1250F, 07-
Ważne informacje
Nie trzeba wymontowywać oryginalnego katalizatora.
Układ wydechowy jest zgodny z normą Euro 3
STORM OVAL SLIP-ON 4-1 GSF1250/GSX1250F, 07-
Układy wydechowe Storm OVAL opierają się na wiedzy technicznej znanego włoskiego producenta sportowych układów wydechowych, firmy Mivv. Zapewniają cenione brzmienie o sportowym charakterze w kombinacji z długim okresem użytkowania poszycia z nierdzewnej stali szlachetnej.
Tłumiki te odznaczają się wysoką jakością wykonania i zostały homologowane również do licznych starszych modeli motocykli. Razem z nitowanym pochłaniaczem dB mają homologację typu WE. Made by Mivv Italy.
Dodatkowe informacje dotyczące prawa homologacyjnego oraz pielęgnacji produktu: patrz "Dokumenty".
Uwagi:
System typu slip-on: tłumik końcowy jest dostarczany razem z rurą adaptera do kolektora
System typu bolt-on: tłumik końcowy jest przykręcany bezpośrednio do kołnierza oryginalnego kolektora (bez rury adaptera)
Kompletny układ: kompletny układ składający się z układu kolektora z tłumikiem końcowym
W przypadku pojazdów oznaczonych symbolem (*) oryginalny katalizator zostaje zachowany. W przypadku wszystkich pozostałych pojazdów oryginalny katalizator należy wymontować.
STORM by Mivv - technologia MotoGP przeniesiona na ulice
Włoska manufaktura układów wydechowych MIVV to jeden z wiodących europejskich producentów w tej branży. MIVV to producent oryginalnego wyposażenia m.in. dla Yamaha, Ducati i Moto Guzzi, ale produkuje także systemy akcesoriów do wielu aktualnych modeli motocykli. Doskonałe osiągi układów MIVV wynikają bezpośrednio z wiedzy zdobytej w ramach wyścigów: MIVV od lat współpracuje z Repsol-Honda w MotoGP. Produkty firmy mają wyjątkowy, prawdziwie włoski design. Nie można także nie wspomnieć o niepowtarzalnym dźwięku, wywołującym gęsią skórkę. To właśnie on nie tak dawno spowodował wzrost popularności marki.
Nowoczesne akcesoria samochodowe różnego rodzaju są obecnie często opatrzone ważnym w całej europie znakiem homologacji E. Znak homologacji E, będący kombinacją cyfr i liter, jest wyraźnie widoczny na produkcie i zawiera informacje o atestowanym obszarze zastosowania, kraju, w którym przeprowadzono badanie oraz, w stosownych przypadkach, o typie pojazdu, dla którego ważna jest homologacja. Na przykład homologacja WE dla układów wydechowych zawsze związana jest z konkretnym typem pojazdu, a homologacja oświetlenia obowiązuje dla całym grup pojazdów, np. motocykli.
Ustawodawca ustanowił ten znak homologacji samodzielnym dowodem legalności, tzn. homologacja nie wymaga formy pisemnej ani wpisania do dokumentów przez stację kontroli TÜV. Podczas montażu należy natomiast zawsze przestrzegać obowiązujących przepisów StVZO (niemieckiego prawa o ruchu drogowym).
W przypadku kontroli drogowej lub wizyty na stacji kontroli TÜV właściciel pojazdu spełnia swój obowiązek przedstawienia dowodu homologacji poprzez okazanie znaku homologacji. Następnie osoba dokonująca kontroli może sprawdzić znak homologacji za pośrednictwem KBA (Federalnego Urzędu ds. Ruchu Drogowego) we Flensburg, który oferuje weryfikację wszystkich znaków.
Nierdzewna stal szlachetna to termin zbiorczy obejmujący stale nierdzewne. W przeciwieństwie do stali niestopowych wykazują one znacznie lepszą odporność na korozję. Stale nierdzewne są odporne na starzenie, higieniczne, odporne na promieniowanie UV, gnicie i pękanie, nietoksyczne i przyjazne dla środowiska. Nie ulegają one zniszczeniu i nawet po kilkudziesięciu latach mogą zostać całkowicie poddane recyklingowi. Od czasu wynalezienia stali nierdzewnej w 1912 r. producenci i przetwórcy używają różnych nazw handlowych takich jak V2A, V4A, NIROSTA, Remanit czy Cromargan, przy czym nazwy te często mają zastosowanie tylko do niektórych obszarów.
Samo "stal szlachetna" niekoniecznie oznacza stal nierdzewną - do grupy stali szlachetnych zalicza się także stal konstrukcyjną, stal łożyskową, stal szybkotnącą i stal narzędziową o zasadniczo innych właściwościach użytkowych.
PIELĘGNACJA I KONSERWACJA:
Podobnie jak wszystkie inne materiały, stal szlachetną należy regularnie czyścić. Aby produkt długo zachował swoją wartość, należy poddawać go odpowiedniej, regularnej pielęgnacji, zwłaszcza po jeździe w słonym powietrzu (w okolicach wybrzeża).
W narożnikach, na krawędziach i złączach śrubowych łatwo gromadzi się woda, która może prowadzić do korozji. Miejsca te należy więc starannie czyścić, w razie potrzeby odkręcając dodatkowo śruby.
Nie pozwalaj, aby zardzewiałe elementy stalowe dotykały stali szlachetnej. Może to powodować "przechodzenie" rdzy z jednej stali na drugą.
Aby upewnić się, że Twoja oparta na faktach i zgodna z prawdą recenzja przyniesie korzyści wszystkim czytelnikom, prosimy o przestrzeganie poniższych zasad.
- Oceniaj tylko te produkty, których osobiście używałeś zgodnie z przeznaczeniem.
- Uzasadnij swoją pozytywną i negatywną ocenę. Tylko w ten sposób inni klienci mogą odnieść korzyści, a my możemy w razie potrzeby udoskonalić produkt.
- Prosimy nie kopiować treści, które zostały już opublikowane gdzie indziej. Tutaj liczy się Twoje osobiste doświadczenie.
- Ochrona danych: Prosimy nie pisać w swojej recenzji adresów, numerów telefonów, adresów URL ani nawet nazw osób trzecich (osób lub firm), adresów własnych lub osób trzecich.
- Nie porównuj swojej oceny produktu z asortymentem produktów stron trzecich. Niezależnie od tego, czy ocenisz je pozytywnie, czy negatywnie, Ty lub my jako operator tego sklepu internetowego naruszylibyśmy prawo konkurencji.
Uczciwe zasady: Przestrzegaj tych zasad, abyśmy nie musieli skracać Twojej recenzji ani całkowicie jej usuwać.
Twoja ocena produktu została zapisana. Zostanie wyświetlona za kilka minut
Czy na pewno chcesz anulować swój wpis?