stahlbus Zawór spustowy oleju
Ważne informacje
stahlbus Zawór spustowy oleju
Zawory spustowe oleju stahlbus
Ten system umożliwia bezpieczne i czyste spuszczanie oleju bez paćkania wszystkiego naokoło i ubrudzonych rąk.
Zawór spustowy oleju stahlbus jest po prostu wstawiany zamiast istniejącego korka spustowego oleju. W trakcie wymiany oleju należy odkręcić kapturek ochronny i założyć złączkę węża z użyciem zatrzasku. Dopiero po zablokowaniu zatrzasku następuje otwarcie zaworu i olej może zostać spuszczony do przygotowanego wcześniej zbiornika. Po odłączeniu złączki węża następuje samoczynne zamknięcie zaworu i trzeba jeszcze tylko ponownie nakręcić kapturek ochronny.
Zalety w skrócie:
- Brak kontaktu z olejem
- Łatwa obsługa z użyciem zatrzasku
- Brak możliwości zgubienia śruby spustowej
- Nie występuje ryzyko oparzenia gorącym olejem
- Wymiana uszczelek nie jest konieczna
- Nie dochodzi do uszkodzeń gwintu miski olejowej
- Podwójne zabezpieczenie przed wyciekiem (kapturek ochronny i zawór)
- Możliwość podłączenia do urządzenia odsysającego
- Kontrolowane spuszczanie w celu pobrania próbki lub w razie przepełnienia
- Kapturek ochronny nie może zostać zgubiony dzięki o-ringowi
- Wymiana oleju bez narzędzi
- Nie wymaga homologacji typu ani wpisu do dokumentów pojazdu!
Zakres dostawy:
Korpus zaworu ze złączką węża (część toczona precyzyjnie metodą CNC z wysokiej jakości stali)
- Uszczelka miedziana (poza gwintem NPT, który jest samouszczelniający)
- Wysokiej jakości, przezroczysty wąż silikonowy (ok. 400 mm)
- Kapturek ochronny z anodowanego aluminium
- Ilustrowana instrukcja obsługi
Należy koniecznie zwracać uwagę na prawidłowy rozmiar gwintu! Lista kompatybilnych pojazdów znajduje się również w zakładce ???Dokumenty???.
HARLEY-DAVIDSON:
Niestety w przypadku modeli Harley Big Twin dokładne przyporządkowanie do konkretnego modelu pojazdu nie jest możliwe, ponieważ dochodzi tutaj do pokrywania się roczników. W przypadku modeli Harley Big Twin (ale nie Sportster) są dostępne następujące rozmiary gwintów:
- Nr kat. 10002690, 5/8"-18 UNF (ok. 17 mm): ten rozmiar gwintu jest używany przede wszystkim w starszych motocyklach Big Twin z lat ok. 1938-1980 ze zbiornikami oleju w kształcie podkowy ("horseshoe").
- Nr kat. 10002691, 1/2"-20 UNF (ok. 13 mm): ten rozmiar gwintu jest używany w motocyklach Big Twin od ok. 1981 roku (Shovel, Evo, Twin Cam), które są wyposażone w KOREK spustowy oleju na zbiorniku oleju lub misce olejowej.
- Nr kat. 10002692, 1/4"-18 NPT (ok. 14 mm): do nowszych modeli Twin Cam (Dyna, Touring) z korkiem spustowym oleju na misce olejowej bez pierścienia uszczelniającego. Gwint NPT = stożkowy gwint samouszczelniający.
Dostępne rozmiary gwintów:
10002846 - M12x1,25, długość gwintu: 12 mm (pierścień uszczelniający: 2 mm)
10002845 - M12x1,5, długość gwintu: 12 mm (pierścień uszczelniający: 2 mm)
10002844 - M14x1,25, długość gwintu: 12 mm (pierścień uszczelniający: 2 mm)
10002843 - M14x1,5, długość gwintu: 12 mm (pierścień uszczelniający: 2 mm)
10002842 - M16x1,5, długość gwintu: 12 mm (pierścień uszczelniający: 2 mm)
10002841 - M18x1,5, długość gwintu: 12 mm (pierścień uszczelniający: 2 mm)
10002693 - M20x1,5, długość gwintu: 12 mm (pierścień uszczelniający: 2 mm)
10002799 - M22x1,5, długość gwintu: 12 mm (pierścień uszczelniający: 2 mm)
10002801 - M24x2,0, długość gwintu: 12 mm (pierścień uszczelniający: 2 mm)
10002690 - 5/8"-18 UNF, długość gwintu: 12 mm (pierścień uszczelniający: 2 mm)
10002691 - 1/2"-20 UNF, długość gwintu: 12 mm (pierścień uszczelniający: 2 mm)
10002692 - 1/4"-18 NPT, długość gwintu: 18 mm (bez pierścienia uszczelniającego)
Wynajdujemy technologię
To często drobiazgi ułatwiają i uprzyjemniają nam życie. Zasada ta widoczna jest na przykładzie szybkozłączek hydraulicznych i zaworów regulacji ciśnienia oleju oraz zaworów odpowietrzania hamulców marki stahlbus. Genialne w swej prostocie, świetne wizualnie i technicznie rozwiązanie, dzięki któremu wymiana płynu hamulcowego i oleju silnikowego oraz odpowietrzenie układu hydraulicznego staje się dziecinnie proste. Niemiecki producent specjalistyczny oferuje produkty w jakości oryginalnego wyposażenia, które dzięki temu są chętnie stosowane w sportach wyścigowych i lotnictwie.
JAKOŚĆ MADE IN GERMANY!
Kupując ten artykuł, masz pewność, że otrzymasz doskonały produkt o niemieckiej jakości wykonania. Efektywna koordynacja procesów rozwoju i produkcji, wydajność technologiczna, stała kontrola jakości i inne cechy wyróżniają ten produkt opatrzony uznawanym na całym świecie znakiem jakości.
Aby upewnić się, że Twoja oparta na faktach i zgodna z prawdą recenzja przyniesie korzyści wszystkim czytelnikom, prosimy o przestrzeganie poniższych zasad.
- Oceniaj tylko te produkty, których osobiście używałeś zgodnie z przeznaczeniem.
- Uzasadnij swoją pozytywną i negatywną ocenę. Tylko w ten sposób inni klienci mogą odnieść korzyści, a my możemy w razie potrzeby udoskonalić produkt.
- Prosimy nie kopiować treści, które zostały już opublikowane gdzie indziej. Tutaj liczy się Twoje osobiste doświadczenie.
- Ochrona danych: Prosimy nie pisać w swojej recenzji adresów, numerów telefonów, adresów URL ani nawet nazw osób trzecich (osób lub firm), adresów własnych lub osób trzecich.
- Nie porównuj swojej oceny produktu z asortymentem produktów stron trzecich. Niezależnie od tego, czy ocenisz je pozytywnie, czy negatywnie, Ty lub my jako operator tego sklepu internetowego naruszylibyśmy prawo konkurencji.
Uczciwe zasady: Przestrzegaj tych zasad, abyśmy nie musieli skracać Twojej recenzji ani całkowicie jej usuwać.
Twoja ocena produktu została zapisana. Zostanie wyświetlona za kilka minut
Czy na pewno chcesz anulować swój wpis?