Zawór Spustowy Oleju
STAHLBUS, M16 X 1,50
Ważne informacje
Wskazówka: stany magazynowe są aktualizowane w Internecie w dni robocze od godz. 07:00 do 20:00 co godzinę, co gwarantuje dużą pewność w kwestii dostępności produktów.
Zawór Spustowy OlejuSTAHLBUS, M16 X 1,50
Zawory spustowe oleju stahlbus
Ten system umożliwia bezpieczne i czyste spuszczanie oleju bez paćkania wszystkiego naokoło i ubrudzonych rąk.
Zawór spustowy oleju stahlbus jest po prostu wstawiany zamiast istniejącego korka spustowego oleju. W trakcie wymiany oleju należy odkręcić kapturek ochronny i założyć złączkę węża z użyciem zatrzasku. Dopiero po zablokowaniu zatrzasku następuje otwarcie zaworu i olej może zostać spuszczony do przygotowanego wcześniej zbiornika. Po odłączeniu złączki węża następuje samoczynne zamknięcie zaworu i trzeba jeszcze tylko ponownie nakręcić kapturek ochronny.
Zalety w skrócie:
- Brak kontaktu z olejem
- Łatwa obsługa z użyciem zatrzasku
- Brak możliwości zgubienia śruby spustowej
- Nie występuje ryzyko oparzenia gorącym olejem
- Wymiana uszczelek nie jest konieczna
- Nie dochodzi do uszkodzeń gwintu miski olejowej
- Podwójne zabezpieczenie przed wyciekiem (kapturek ochronny i zawór)
- Możliwość podłączenia do urządzenia odsysającego
- Kontrolowane spuszczanie w celu pobrania próbki lub w razie przepełnienia
- Kapturek ochronny nie może zostać zgubiony dzięki o-ringowi
- Wymiana oleju bez narzędzi
- Nie wymaga homologacji typu ani wpisu do dokumentów pojazdu!
Zakres dostawy:
Korpus zaworu ze złączką węża (część toczona precyzyjnie metodą CNC z wysokiej jakości stali)
- Uszczelka miedziana (poza gwintem NPT, który jest samouszczelniający)
- Wysokiej jakości, przezroczysty wąż silikonowy (ok. 400 mm)
- Kapturek ochronny z anodowanego aluminium
- Ilustrowana instrukcja obsługi
Należy koniecznie zwracać uwagę na prawidłowy rozmiar gwintu! Lista kompatybilnych pojazdów znajduje się również w zakładce ???Dokumenty???.
HARLEY-DAVIDSON:
Niestety w przypadku modeli Harley Big Twin dokładne przyporządkowanie do konkretnego modelu pojazdu nie jest możliwe, ponieważ dochodzi tutaj do pokrywania się roczników. W przypadku modeli Harley Big Twin (ale nie Sportster) są dostępne następujące rozmiary gwintów:
- Nr kat. 10002690, 5/8"-18 UNF (ok. 17 mm): ten rozmiar gwintu jest używany przede wszystkim w starszych motocyklach Big Twin z lat ok. 1938-1980 ze zbiornikami oleju w kształcie podkowy ("horseshoe").
- Nr kat. 10002691, 1/2"-20 UNF (ok. 13 mm): ten rozmiar gwintu jest używany w motocyklach Big Twin od ok. 1981 roku (Shovel, Evo, Twin Cam), które są wyposażone w KOREK spustowy oleju na zbiorniku oleju lub misce olejowej.
- Nr kat. 10002692, 1/4"-18 NPT (ok. 14 mm): do nowszych modeli Twin Cam (Dyna, Touring) z korkiem spustowym oleju na misce olejowej bez pierścienia uszczelniającego. Gwint NPT = stożkowy gwint samouszczelniający.
Dostępne rozmiary gwintów:
10002846 - M12x1,25, długość gwintu: 12 mm (pierścień uszczelniający: 2 mm)
10002845 - M12x1,5, długość gwintu: 12 mm (pierścień uszczelniający: 2 mm)
10002844 - M14x1,25, długość gwintu: 12 mm (pierścień uszczelniający: 2 mm)
10002843 - M14x1,5, długość gwintu: 12 mm (pierścień uszczelniający: 2 mm)
10002842 - M16x1,5, długość gwintu: 12 mm (pierścień uszczelniający: 2 mm)
10002841 - M18x1,5, długość gwintu: 12 mm (pierścień uszczelniający: 2 mm)
10002693 - M20x1,5, długość gwintu: 12 mm (pierścień uszczelniający: 2 mm)
10002799 - M22x1,5, długość gwintu: 12 mm (pierścień uszczelniający: 2 mm)
10002801 - M24x2,0, długość gwintu: 12 mm (pierścień uszczelniający: 2 mm)
10002690 - 5/8"-18 UNF, długość gwintu: 12 mm (pierścień uszczelniający: 2 mm)
10002691 - 1/2"-20 UNF, długość gwintu: 12 mm (pierścień uszczelniający: 2 mm)
10002692 - 1/4"-18 NPT, długość gwintu: 18 mm (bez pierścienia uszczelniającego)
Lista pasujących motocykli
To często drobiazgi ułatwiają i uprzyjemniają nam życie. Zasada ta widoczna jest na przykładzie szybkozłączek hydraulicznych i zaworów regulacji ciśnienia oleju oraz zaworów odpowietrzania hamulców marki stahlbus. Genialne w swej prostocie, świetne wizualnie i technicznie rozwiązanie, dzięki któremu wymiana płynu hamulcowego i oleju silnikowego oraz odpowietrzenie układu hydraulicznego staje się dziecinnie proste. Niemiecki producent specjalistyczny oferuje produkty w jakości oryginalnego wyposażenia, które dzięki temu są chętnie stosowane w sportach wyścigowych i lotnictwie.
Kupując ten artykuł, masz pewność, że otrzymasz doskonały produkt o niemieckiej jakości wykonania. Efektywna koordynacja procesów rozwoju i produkcji, wydajność technologiczna, stała kontrola jakości i inne cechy wyróżniają ten produkt opatrzony uznawanym na całym świecie znakiem jakości.
Aby upewnić się, że Twoja oparta na faktach i zgodna z prawdą recenzja przyniesie korzyści wszystkim czytelnikom, prosimy o przestrzeganie poniższych zasad.
- Oceniaj tylko te produkty, których osobiście używałeś zgodnie z przeznaczeniem.
- Uzasadnij swoją pozytywną i negatywną ocenę. Tylko w ten sposób inni klienci mogą odnieść korzyści, a my możemy w razie potrzeby udoskonalić produkt.
- Prosimy nie kopiować treści, które zostały już opublikowane gdzie indziej. Tutaj liczy się Twoje osobiste doświadczenie.
- Ochrona danych: Prosimy nie pisać w swojej recenzji adresów, numerów telefonów, adresów URL ani nawet nazw osób trzecich (osób lub firm), adresów własnych lub osób trzecich.
- Nie porównuj swojej oceny produktu z asortymentem produktów stron trzecich. Niezależnie od tego, czy ocenisz je pozytywnie, czy negatywnie, Ty lub my jako operator tego sklepu internetowego naruszylibyśmy prawo konkurencji.
Uczciwe zasady: Przestrzegaj tych zasad, abyśmy nie musieli skracać Twojej recenzji ani całkowicie jej usuwać.
Twoja ocena produktu została zapisana. Zostanie wyświetlona za kilka minut
Czy na pewno chcesz anulować swój wpis?
Obsługa klienta Louis: Hello - thank you for your product review. We only have the Stahlbus oil drain valve listed as suitable for the KTM RC 390 up to model year 2014.
Greetings from Hamburg - your Detlev Louis team